zaterdag 25 januari 2014

Robuuste toilettas

Gisteren ben ik begonnen met een toilettas te naaien voor manlief. Over een paar weken gaan wij heerlijk met vakantie naar Tenerife en het is lang geleden dat we hebben gevlogen. Als we met de auto op vakantie gaan nemen we altijd de beauty-case mee, waar we onze shampootjes en deodorantjes en zo in doen. Maar in het vliegtuig mag je in je handbagage, waaronder de beauty-case zou vallen. geen of heel weinig vloeibare producten  meenemen. Dus moet alles in de koffer. En dan heb je wel een flinke én stevige toilettas nodig!
Vandaag heb ik het "project" afgerond en dit is het resultaat.

Ik heb de toilettas gevoerd met waterafstotend materiaal en meteen een extra vakje gemaakt aan de binnenkant voor kleine dingetjes.


Ik moet zeggen dat hij er erg blij mee is. En ik ben ook tevreden met het resultaat. Zodanig zelfs dat ik voor mezelf ook zo ééntje ga maken, alleen van een ander stofje. Verschil moet er zijn, toch?

Jullie krijgen binnenkort een fotootje met de mijne.
Trouwens, het patroon heb ik weer uit mijn hele fijne, veelzijdige tassenboek gehaald.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie