zondag 30 maart 2014

Effe bijpraten....

Zo, even naar binnen om een stukkie te schrijven. Het  kostte even wat moeite om me los te rukken van mijn tuinstoel, maar nu ik achter m'n scherm zit heb ik er weer zin in....
Nadat ik het slaapzakje "de Luxe" (zo heb ik het maar genoemd) afgemaakt had, is de moeder van het meisje langs geweest om het 
K3 jurkje en één van de twee slaapzakjes op te halen. Ze was meteen wég van het laatst gemaakte slaapzakje. Wacht, ik zal jullie ook laten zien hoe het geworden is.


Nu liggen slaapzak en jurkje bij de gever op zolder te wachten tot het meisje jarig is.

Voor het volgende projectje had ik de wol al uitgezocht. De breinaalden zijn alweer warm gedraaid, want ik heb al een aantal lapjes af. Natuurlijk lekker in het zonnetje zitten breien!!


Ja, en toen moesten alle draadjes worden ingestopt. Dat heb je als je streepjes breit. Het meisje waar dit poppenvestje voor wordt heeft er heel graag een sjaaltje bij. Dus zit ik nu een wintersjaaltje te breien. Beetje vreemde gewaarwording met zulk mooi weer ;-)

Het is overigens prachtig buiten! Alles loopt uit, en wát een kleuren! Heb ik trouwens mijn viooltjes al laten zien? 




 Toen ik deze viooltjes net in de bak had gezet kwamen ze met hun koppies maar amper boven de bak uit. Met een paar dagen begon het al iets te lijken en nu is het een genot om er naar te kijken!

Een echt zonnestraaltje toch?








Zo, we zijn weer bijgepraat. Nog even een laatste fotootje van, hoe toepasselijk, een "Vergeet-mij-niet".

Fijne dag allemaal!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie