woensdag 19 maart 2014

Slaapzak en kringloopvondst

Na het maken van het K3 jurkje ben ik weer flink besmet met het Babyborn-virus. Wat is het toch leuk om zo'n pop aan te kleden! Gisteren begon ik aan een slaapzakje. Vanmorgen kwam ik uit bed en ik schaam me bijna om te vertellen, maar na mijn ontbijtje heb ik de boel de boel gelaten en heb ik het eerst afgemaakt. Ligt ze er niet schattig bij? Het is eigenlijk een proefmodelletje, maar ik vind het meteen goed gelukt.


Dit patroontje ga ik vaker gebruiken, misschien dat ik dan een ritssluiting gebruik in plaats van klittenband. 

O ja, ik vertelde in mijn vorige blogbericht dat ik naar de kringloopwinkel ging om spullen weg te brengen. Natuurlijk toch even binnen gesnuffeld.... 


Tegenwoordig zijn die tekstbordjes helemaal hot, en hoewel deze qua uiterlijk helemaal niet lijkt op die van nu, vond ik hem toch zo schattig dat ik hem niet kon laten liggen. 
En natuurlijk met een knipoog naar mijn man.......

2 opmerkingen:

  1. Hallo Jannie
    Fijn dat je op mijn blog terecht kwam en een reactie achter liet! Zo heb ik de jouwe ook ontdekt. Goed gelukt dat poppeslaapzakje! Ha die Kringlopen toch hé? Zalig vind ik het daar! En zo schattig dat tekstbordje! Had ik ook meegenomen!
    Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jannie, poeh, even tijd om lekker bij te lezen op blogger en ook even bij jouw te snuffelen. Ik moest zo lachen met je post hierboven want ik vind het heerlijk herkenbaar. Zelf kan ik ook zo passioneel met iets bezig zijn dat alles even ervoor moet wijken ;)
    Je doet er niemand kwaad mee hè ;)
    Het tekstbordje is prachtig!
    Fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie