woensdag 26 maart 2014

Vandaag....alles op het gemak.

Vanmorgen werd ik wakker en was ik nog moe van gisteravond. Eén keer in de maand ben ik gespreksleider van een Bijbelkring bij ons in de gemeente en dat is altijd heel erg leuk, maar best intensief. Gesprek in goede banen leiden, zorgen dat iedereen die wil aan het woord komt, en de tijd in de gaten houden... een grote verantwoordelijkheid. En daarom heb ik me vandaag een relaxdagje beloofd. 
Wat heb tot nog toe allemaal gedaan? 
Eerst de zakken met kleding, die we niet meer dragen, naar Sams kledingactie gebracht. Zo, dat is lekker opgeruimd. Praatje gemaakt met anderen, die ook hun kleding brachten. 
Meteen maar doorgereden naar de supermarkt voor de "verse" boodschappen. Daar liep ik een oud-klasgenoot tegen het lijf.
Toen ik terugkwam, was het al 11 uur. De hoogste tijd voor koffie.
Daarna verder gegaan met mijn Babyborn slaapzakje mét ritssluiting en fiberfill voering.


Oeps, tijd voor een boterhammetje. Hierbij een hoofdstukje gelezen uit het boekje: "Als dieren konden spreken". Verbazingwekkend hoe mooi alles precies klopt, hoe bijzonder een op  het oog "gewoon" dier,  gemaakt is. Ik las over de mus, en was er stil van.


Daarna de vanmorgen gekochte bloemetjes op een vaasje gezet.


Alvast bolletjes wol uitgezocht voor een volgend Babyborn project. Kleine meisjes zijn dol op roze....


Toch nog wat verplichte huishoudelijke karweitjes gedaan en een kast opgeruimd. Dan voel ik me een beetje minder schuldig ;-)


Zoonlief zal het, als hij straks uit school komt, minder leuk vinden, want nu móet hij wel de inhoud van zijn laatjes uitzoeken..... iets waar hij geen fan van is.

De slaapzak is nog niet af, dus daar ga ik nu op mijn gemakje aan verder. Hé, ik zie, dat het bijna al weer tijd is voor koffie. Lekker....


Een"zonnetje" als groet, en een fijne, relaxte dag allemaal!

1 opmerking:

  1. Dat was een leuke op eigen tempo- dag zo te horen! Daar kan een mens toch van "opkrikken" niet?
    Schattig dat stofje voor de slaapzak!
    Nog een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie