maandag 31 maart 2014

Vijftig

Vandaag is mijn verjaardag. Ik ben 50 jaar geworden (ja, echt). 
We vieren vandaag geen feest, dus ik dacht er een "gewoon" dagje van te maken.
Maar dat liep iets anders! Eerst kreeg ik van mijn man en de kinderen een cadeaubon voor een super de luxe stoel, die ik zelf mag gaan uitzoeken. Zo'n stressless, weet je wel.  De laatste tijd kan ik wat moeilijker lang zitten, want dan gaan de billetjes pijn doen. Dus hier ben ik echt heel blij mee. Het kiezen kan nog even wachten, want we zijn van plan de huiskamer een opknapbeurt te geven. Maar daarna..... Heerlijk!

Toen ik beneden kwam, was het eerste wat ik zag dit:


Met een donkerbruin voorgevoel deed ik de deur open, en...


Zelfs mijn stoel was versierd!


Superleuk en superlief! Dus deze gewone dag is opeens niet gewoon meer.
Ik ga nog even lekker nazwijmelen.


2 opmerkingen:

  1. Hieperdepiep een fijne verjaardag! Leuk zo verrast te worden! Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow... wat leuk zo'n verrassing als je het niet verwacht hè?

    (alsnog) gefeliciteerd!!

    Ik ga kijken of het me nu lukt om volger van je blog te worden! Vorige week lukte het niet....

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie