zondag 21 augustus 2016

Weer terug....

We zijn weer terug, hoor. Eigenlijk zijn we maar een weekje op vakantie geweest, maar ook thuis hebben we echt vakantie gevierd. Maar nu wordt alles weer "gewoon", en proberen we de draad van het bloggen ook weer op te pakken. 

Het was trouwens een heerlijk weekje weg wat we gehad hebben. We hadden een appartement in Cadzand Bad gehuurd. Een geweldig appartement moet ik zeggen! En als extraaatje bevond zich het balkon precies op de zonkant. Omdat de temperatuur niet al te hoog was en het heerlijk beschut was op dat balkon hebben we daar menig uurtje gezeten. Wat ze zeggen is waar: aan zee schijnt vaak de zon!! :-D

Natuurlijk gingen we ook naar zee en maakten onder andere een prachtige strandwandeling.


En dan die zonsondergang: geweldig. Ik word daar altijd een beetje melancholisch van, hihi. 


Samen met een aantal boeken ging er natuurlijk ook een handwerkje mee in de koffer. Speciaal voor de vakantie had ik het patroon van "een bijzonder mooie tas" (klik) opgezocht en de desbetreffende katoen besteld. Al een week vóór de vakantie lag die katoen naar me te lonken en stiekem begon ik al aan de bodem.......maar het meeste haakte ik in de vakantie.


Met dit als resultaat. 
Thuis haakte ik natuurlijk gewoon door en inmiddels is de tas op de juiste hoogte en zijn de hengsels bijna klaar. Er hoort ook nog een klep op te komen en hij wordt gevoerd. In mijn hoofd heb ik al zitten hoeveel vakjes ik erin wil hebben...... ;-)

Als hij helemaal klaar is laat ik het resultaat aan jullie zien.

Hebben jullie het dagelijkse leven ook al weer opgepakt?

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie vakantie zo heerlijk was! Ik ben ook net terug. Al houd ik de blog nog een beetje in de vakantiemodus :-)
    Kijk je nog even op mijn blog van 3 augustus? (http://debreimeisjes.blogspot.nl/2016/08/zomervakantie-vervolg-sokken-breien-en.html)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na 3 weken kamperen in de Achterhoek nu volop in het dagelijks leven en dan vooral inpakken voor de verhuizing. Wat een prachtige kleuren voor de tas!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verhuizen? Dat heb ik gemist...
      Heel veel succes met inpakken, misschien moet ik je ook wel sterkte wensen :-))
      Hopelijk gaat alles naar wens en zijn jullie gauw gewend in jullie nieuwe huis.
      Hartelijke groeten, Jannie

      Verwijderen
  3. Heerlijk hè zo'n vakantie aan zee, doe je weer energie op.
    De tas wordt echt mooi met dat leuke patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's! Je hebt echt genoten van je vakantie. En die tas ziet er superleuk uit. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie